THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 9 ianuarie 2009

頭が悪い

Mood:

dunno o.o'''
Music:
Ayabie-Daikei

Mawhh....azi am fost la magazin XD ( in sfarsit un magazin deschis >__<'') si mi-am cumparat un caiet negru adorabil si un pix foarte kawaii n.n Caietul imi terbuie pentru versuri ( da imi fac si eu asa ceva ^_^'') iar pixul il voi folosi pentru scris cred O.O" Oricum sunt foarte dragute si imi plac mu;t XD ( ca daca nu mi-ar fi placut nu le-as fi cumparat -.-''). Mi-am avzut cativa colegi spre nefericirea mea -.-''' dar am trecut pe langa ei fara sa le zic nimic >__<'' ( chiar nu aveam nevoie de idioti prin preajma >__<'''). Mi-am cumparat un manga de la librarie ^^ am gasit deschis si ma mir de asta O.o oricum mai au niste manga-uri adorabile acolo pe care cred ca voi veni sa le cumpar maine sau in zilele viitoare ^^". Mai ales ca vanzatorul de acolo e foarte kawaii *dreaming* XD seamna cu L din Death Note ( ma rog....e mai mult decat identic XD si are doar 23 de ani ^^) yay.....e o minune sa vad oameni asa draguti XD Buhhh...bye >___<"

0 comentarii: