THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 9 ianuarie 2009

学校

Mood:
melancholy
Music:
Dolly-Juliet

Bwhaaa....back to school >.<>_<'' etc.) si asa subiectele noastre de discutie sunt minime ca sa nu zic inexistente >.>''
Tot timpul mi-am dorit ca in clasa mea macar unul sa fie fan anime dar deh...nu am avut placerea ( sau poate norocul ^_^) sa am un fan anime in clasa sau macar unul care asculta j-rcok ^^''''.
Imi e asa de dor de fosta clasa chiar daca si acolo erau personae mai ciudate de care vroiam sa scap...poate chiar daca nu eram uniti ma intelegeam bine cu ei ( cu majoritatea) in special cu fetele >_<'''' chiar imi lipseste clasa aia si unele persoane din ea ^^ ( I miss you all >_o''') chiar daca nu erau fani anime, manga si altele erau niste persoane grozave -.-''
bye ^^ ( ma duc sa mananc ^^)

0 comentarii: