THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 9 ianuarie 2009

ニュース

Mood:
Happy
Music:
Ayabie-Lapislazuli
Bwhaaa ^^.......azi o zi super pana acum...imi pare bine ca asta este prima mea postare pe acest blog si ma rog >__<" prima postare pe vreun blog de anul acesta XD.
Am ajuns acasa in sfarsit dupa ziua de ieri cand am fost la unul din prieteni mei ( Kira XD ) ne-am distrat super bine mai ales ca i-am revazut pe Yuki si Ai ( pe care nu le-am mai vazut de mult XD....sunt unele din fetele cu care merg la cursuri ^.~) apoi i-am mai vazut pe Juki, Yurie,Nate si Mello si mi-am amintit de vara trecutra cand stateam toata ziua afara pe banca XD si chiar nu aveam nici o treaba si puteam face numai si numai ce vreau eu ^^".
Gezz -_-" mai am putin si incepe scoala si nici nu vreau sa ma gandesc la ea...pentru ca am enorm de invatat >.>" chiar nu stiu cum voi invatat atat in asa scurt timp ._." si marti voi mai avea si examenele la japoneza din care iarasi nu stiu nimic >__<" mai ales la cel scris *starts to cry* u.u".
Bwhaaa....maine cred ca voi merge din nou afara dar mai exact la libraria noua pe care am gasit-o azi dimineata in drum sper casa XD am vazut sper mirarea mea ca are si manga-uri pe acolo O.O cea ce este chiar interesant...pacat insa ca azi nu e deschisa -.-" ca daca ar fi fost as fi intrat sa inspectez putin locul *mwhaaaa* si poate cumparam si eu ceva ^^.
Cam atat pe moment ca nu mai am inspiratie -.-''' si mor de foame >.>'''
bye

0 comentarii: