THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 9 ianuarie 2009

時間

Mood:

dreaming
Music:
The Gazette-Reila

Konban wa !! wahh....mai am inca o zi de relaxare xDDD ( adica maine) pana incep troarea toatala......nu e de ajuns ca merg la o scoala normala ca toti ceilalti ca mai trebuie sa merg inca la una...doar ca la asta merg dupa-masa -.-'''' e aiurea....dar trebuie sa invat cumva japoneza asta pentru ca altfel s-a zis cu plecarea mea ^^''''
Oricum imi pare bine ca mai am inca o zi libera sa zic asa in care ma pot uita linistita la Death Note sau sa postez pe forum/blog sa mai vad daca imi fac hi5 sau nu ^^''' inca ma mai gandsec xDDDD.
Maine este duminica si nu va fi deschis la librarie dar sper ca luni cand voi iesi de la scoala sper sa fie cineva acolo xDDD ( bine nu oricine...ci acel baiat adorabil ^^''' *dreaming*) ca sa pot sa imi cumpar niste manga-uri si eventual niste acrti noi daca au paraut ^^ sau ma rog...ceva dragut de pe acolo >_<'''' Abia astept sa il vad pe Kira si sa vad ce mai face, ce ideei noi mai are, ce a mai facut in vacanta si alte chestii de genul acesta ^^''' si apoi sa imi vad uni dein ceilalti colegi ( chiar daca nu prea imi pasa de ei xDDD) Bai~Bai Ma duc sa mananc ca si asa imi este lene sa mai stau pe aici ^^'''

0 comentarii: