THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

miercuri, 14 ianuarie 2009

I`m sorry

Hellow again...demult nu am mai postat pe blog

Well...eu nici macar nu cred ca exist....doar veau sa fiu cea ce nu sunt..vreau mereu sa incerc ceva ce nu mi se potriveste.Am devenit o copie a celor de langa mine....chiar nu stiu cum sa revin la normal deoarece chestia asta nu imi place.
Am pierdut persoane care imi puteau fi prietene chiar foarte bune prietene si le-am pierdut dintr-o prostie....acum nimeni nu mai are incredere in mine...nici macar eu nu mai cred in mine. Orice as zice acum nu conteaza deoarece nimanui nu i pasa...toata lumea ma considera o idioata,proasta o simpla clona a cuiva care e mult mai bun decat mine >_<'''
Chiar as vrea sa le spun acelor persoane ca imi pare rau si ca sa vrea sa ma schimb....sunt unele cu care chiar ma intelegeam bine si chiar imi puteau fi prietene...dar obsesia mea pentru a fi altcineva m-a facut sa pierd tot ce aveam...toti prieteni mei i-am pierdut...si nu vorbesc doar de cei din viata virtuala.....vorbesc de cei de la scoala....de colegi mei pe care i-am pierdut din aceiasi prostie si acesiasi obsesie pentru o viata imaginara....chiar am nevoie de acele persoane si as face ORICE ca sa aiba din nou incredere in mine si sa mai vorbeasca cu mine...
Sunt oarecum invidioasa daca as putea spune asa pe persoanele care au multi prieteni si mereu am vrut sa fiu ca ele...poate cineva va citi acest blog sau poate ca nu...dar m-as simti mult mai bine daca as spune asta si cum am ajuns in situatia asta....

Totul a inceput cand eram mai mica ( cred ca avea vreo 13 ani) cu o cautare pe google.ro cand am dat de un forum numit vacuta.myforum.ro am vrut sa ma inregistrez si mi-a placut atmosfera de acolo...era chiar frumos si useri erau de treba....eram uimita de ce era acolo si eram curioasa de ce persoana ar fi putut face asta....era un forum superb....ei bine acolo am gasit mai multi useri a caror personalitate era destul de interesanta si in unele parti chiar ma regaseam si eu.Acei useri erau Haruka ( admina de acolo) un moderator ( livEvil_Kami) si cam atat cred. Niciodata nu am avut curajul sa vorbesc cu ele pentru ca le credeam cu mult superioare mie.....apoi am incercat sa afirm ca imi plac si mie anumite lucruri care le plac si lor....ici a fost greseala mea cea mai mare....am inceput sa "copiez" acele persoane sau mai bine zis sa afirm ceva ce nu era asa...Am inceput sa zic ca imi place j-rock`u doar pentru a "impresiona" persoanele respective si a avea subiecte comune de discutie...apoi am zis ca imi place un anumit anime fara ca macar sa il fi vazut sau sa fi auzit de el doar ca sa am ce discuta cu acele persoane......afirmam tot felu de chestii doar ca sa nu par ce sunt eu in realitate....era tare ciudat....asta a iesit de sub control oarecum si am devenit dependenta de viata mea imaginara si de personajul pe care vroiam sa il interpretez. Imi pare rau de ce am facut si i multumesc lui Shin ca ma asculta chiar daca ar trebui sa ma urasca pentru ce i-am facut. Cat despre celelalte persoane care nu ma suporta acum si ar vrea sa mor nu mai am ce sa zic...ele ma urasc in continuare cea ce ma enerveaza deoarece am pierdut niste persoane care imi puteau fi prietene deoarece ma regaseam in anumite parti din caracterul lor inca din-ainte de a le copia.

0 comentarii: