THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 9 ianuarie 2009

脳のない人

Mood:

Happy
Music:
Ayabie-Lapislazuli
1 Stupid ( btw.....nu stiu cine e >_<'') Stupid no.2 Nii-san >__<" Bwhaaa...am facut stupida greseala sa imi fac un id nou de messenger XD ( again..altu >_<'') si sa il postez pe internet -.-'''' Am in lista mai mult de 200 persoane idioate care daca cumva dai un mass cu reclama la forum te intreaba "ce vrei?" sau " ce e cu mass-ul?" baka -.-''' ce idioti.....apoi ca sa nu fie de ajuns iti scriu ei pe mess "sall" si tu le scri " hello" si te intreaba ce inseamna >___<'' cat de inculti sunt uni.... Sau mai dau niste mass-uri de genu: 1. "sambata 03.01.2009 fiti toti online pe mess sa doboram recordul americanilor ! da mai departe vrog" ( e copy/paste de la un idiot >.<'') sau mai garv este cand isi pun poze pe mess aratandu-si "averea" facandu-si poze cu masinile vecinilor presupunand ca sunt ale lor >__<'' sau cu lanturi ( ma rog....de vreoi 10 cm latime XD) sau cu haine false de nu stiu eu ce firme....incercand disperati sa te atraga si sa iti vorbeasca despre averea lor si cati bani iti pot oferi >.>'''''''''
Sau un alt exemplar ar fi cei care isi publica numarul de telefon pentru a-si gasi prietene pe mess >___<'' wtf? chiar s-a prostit lumea >_<''' mi-am si schimbat id-ul dupa ce am vazut ce poate face prostia unui om -.-'' Deja m-am enervat si ma duc pana la magazin ^^ bye >__<"

0 comentarii: