THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

vineri, 9 ianuarie 2009

Mood:

dunno o.o''
Music:
Nightmare- Mad Black Machine

Bwhaaa....I`m back...am si mancat XD si in sfarsit am reusit sa vorbesc cu Nate la telefon ( ce naiba ca incerc sa fac asta de cel putin 2-3 ore -_-''') yay.....I`m happy ^_^. Am mers pana afara XD de fapt am mers sa caut un magazin de unde sa imi cumpar un suc ( yay.....l-am terminat *starts to cry* >_<'') si am venit acasa fara nimic nou pentru ca nu am gasit nimic deschis si in plus am ajuns mai mult inghetata >__<'''.
Cand am fost afara am facut niste poze la niste "chestii" o.o" adorabile pe care le voi posta maine sau mai tarziu pe blog ca acum nu prea am timp ^^ ( bine....m-ati prins *.*'''....nu mai stiu unde mi-am pus USB-ul de la telefon >__<'')
Yay....mi-am luat MP4 si in sfarsit pot asculta melodiile care imi plac si sa scap de manelele ( bwhaaa....le urasc -.-"") pe care le aud de la colegi mei in fiecare pauza si care reusesc mereu sa ma enerveze cu ceva >____<''' ( astia chiar se pricep la enervat oameni XD). Oricum voi avea noroc cu Kira ca imi va tine companie la scoala <3<3>
Abia astept sa imi primesc manga-urile cu Death Note si de asemenea chestiile alea kawaii ( tot cu Death Note XD) pe care le-am comandat de pe Akiba-Station ( parca asa se numea O.o"). Cand ajung le voi face poze si le postez aici ^^:
Cam atat azi ca trebuie sa merg cu mama pana la nu stiu cine -.-'' ( un loc care se numeste " no name " >__<''') si nu stiu ce trebuie sa fac acolo....sper ca macar copii femeii aleia XD sa fi auzit de manga, anime etc. ^^ iar daca nu cred ca voi fi pierduta u.u" sau cel mai bine imi iau MP4-ul si ascult muzica tot timpul ^^"
Bye...and see you later ^^

0 comentarii: